Verbindend perspectief

Communicatie

Kies een categorie (meerdere opties mogelijk)
Maatwerk

Wat ga je leren tijdens deze training?

In deze training leert u:

  • zelfvertrouwen te krijgen in de omgang met klanten;
  • hoe beter te communiceren met klanten en collega’s;
  • hoe op een professionele manier relaties te benaderen en te behandelen;
  • hoe om te gaan met bezwaren/klachtensituaties;
  • hoe een vertrouwensrelatie met de klant op te bouwen;
  • hoe u koopsignalen kunt herkennen en hoe u daarop kunt inspelen;
  • hoe u het trots zijn op het eigen bedrijf en producten het best kunt uitdragen.
  • In overleg met de accountmanager
  • 1 dag
  • Minimaal 6
  • Certificaat

In de training worden de volgende onderwerpen behandeld:

Theorie

  • Het op de juiste manier klanten te woord staan.
  • Het omgaan met klanten en andere personen die ontevreden zijn en het zien van kansen in dergelijke gevallen.
  • Naast het denken in techniek en technische oplossingen, ook in commerciële kansen, in opbouwen van de langdurige relatie met eigen klanten, met partners en ook met de eigen collega’s.

Praktijk

Gedurende de dag zullen er naast een stuk uitleg veel situaties in de praktijk geoefend
worden. Door middel van rollenspelen en casussen zullen de verschillende aspecten
scherp worden gezet.

Contact

Wilt u meer informatie ontvangen of heeft u een vraag? De trainingsexperts van Opleidingscentrum GO helpen u graag!

Subsidies en vergoedingen

Er worden diverse subsidies en vergoedingen aangeboden voor bedrijven, deelnemers en medewerkers.

Waarom kiezen voor Opleidingscentrum GO°?

Opleidingscentrum GO° is een samenwerking van: